torsdag 25. desember 2014

Om å smelle med døra!

Flott dør?

Da jeg var liten, fikk jeg ikke smelle med dørene.
Hvis jeg gjorde det, måtte jeg lukke døra 10 ganger lydløst!
Jeg prøvde vel å smelle med dørene et par ganger,
men det var ikke like morsomt når du må lukke den igjen lydløst?
(Skal tro om noen foreldre i dag hadde turt å si det til sine barn?)
Det hadde vel vært barnemishandling?

En dag hadde jeg store problemer med min tørketrommel.
Den er over 10 år gammel,
men jeg har ikke råd til å kjøpe ny.
Den nektet plent å starte.
Og inni lå det Egils våte arbeidstøy!
Tror jeg prøvde å starte den 100 ganger.

Da han kom hjem fra jobb forklarte jeg problemet.
Viste hva jeg hadde gjort.
Da smalt han igjen døra og trykket på knappen.
Tørketrommelen startet!


Ha en fin dag,
og husk ikke smell med dørene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar