fredag 20. juni 2014

Skiveren camping nord i Danmark

Dette var rosinen i pølsa for oss. DEN flotte campingplassen. Den har fire stjerner, men for meg kunne den gjerne hatt fler. Nydelig anlegg!

Supert for barn.

En veldig stor "hoppemadrass"

Utendørs svømmebasseng for barn

og de litt større.

Velstellt og fint. 

Mange superplasser med vann inn og ut.

Denne "humletassen" hadde funnet sin plass. 

Plass til alle slags campister her.

En flott svær vaskehall mot betaling, men det er fritt å stå på utsiden. Vi fikk vaska det værste innsektsølet på bobilen før vi dro hjem.

Nydelig butikk som har det meste. Fikk kjøpt meg hatt!

Sjekk det vinhjørnet! Meget godt utvalg til å være en butikk på campingen. Det er langt til by og butikk på denne campingplassen, men du trenger ikke å dra avgårde for de har det meste du trenger.

De hadde også mange hytter til utleie.

Her kan en se havet. Det var deilig å stå opp om morgenen og høre bruset og dønningene fra havet.

Flere flotte sanitæranlegg på campingen. De var helt strøkne. Rene og fine.

Dette er en campingplass jeg helt sikkert kommer tilbake til. Stor fin, reint og flott. Hyggellig personale. Rolig og fredelig. (Ja, kanskje ikke i høysessong når det blir fyllt opp med barn), men de kommer til å trives her. Helt sikkert! Det er fler fasiliteter som restaurant med bra mat og mer, så sjekk hjemmesiden eller ta en tur. Du kommer ikke til å angre på det!

Jeg er veldig glad i Hvidbjergstrand camping i Blaavand, men denne er også utrolig fin. At vi aldri har vært her før? Det er bare ca 30 min å kjøre til Hirtshals. Vi finner stadig noe nytt, og jeg er glad for det.

Ha en flott dag, og takk for at du leser bloggen min!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar