mandag 3. november 2014

Livets høst.

Flotte høstfarger.

Når livets høst kommer har en som regel opplevd mye.
Jeg synes jeg har vært heldig som har fått reist så mye.
Tror det bor en liten sigøyner i meg, for det har ikke vært så lett å finne roen.
Mange steder har jeg bodd,
og mange mennesker har truffet på min vei igjennom livet.

Det har vært både oppoverbakke og nedoverbakke.
Men motgang gjør sterk, og ingen har klart å knekke meg ennå.
Selv om det har buttet imot mange ganger.

Jeg har vært fattig og "rik".
Har tjent så jeg har kunnet gjort det jeg har hatt lyst til,
og kjøpe det jeg vil.

Men nå er inntekten halvert, så nå kutter jeg ned på det meste.
Fremdeles skal jeg reise.
Sparer det jeg kan for å reise med min kjære mann.
Jeg vil reise så lenge jeg har helse til det.

Ha en fin høstdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar