torsdag 13. mars 2014

Sosiale medier


Og solen står opp til en ny dag.

Da jeg gikk på barneskolen sa lærerinnen vår en gang at hun kunne se på oss hva slags foreldre vi hadde. Jeg synes det var dypt urettferdig, for jeg hadde jo så fine foreldre synes jeg. Skulle de være skyld i at jeg var så urolig og vill? Men jeg har jo forstått hva hun mente for mange år siden. 
Væremåten vår sier mye om vår oppvekst. Men hva da med søsken som blir så forskjellig?
Noen blir veldig utadvendt, men andre blir mer stille.
Vi er alle forskjellige, og heldigvis for det.

En kan se mye om mennesker på sosiale medier også.
Noen er veldig aktive, mens andre er passive.
Merker det når jeg treffer Facebookvenner. De har ikke kommentert et pip, men tydeligvis fått med seg det meste.


Noen er bare som en "kikker".

Det er også morsomt å se hvem som er positive, hvem som er negative og hvem som overhode ikke har noen mening.

Noen driver bare med spill, noen henter fram morsomheter, noen legger ut dagens "gullkorn".
En kan liksom "lese" folk. Jada, jeg har blottlagt meg for lenge siden. Er som en åpen bok, og har meninger om det meste. Kan liksom ikke dy meg for å kommentere. Men sånn har jeg alltid vært. Uansett så er det litt morsomt å "betrakte" folk på sosiale medier.
Og så treffer en mange gamle kjente.

Ha en fin dag!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar