søndag 19. oktober 2014

Ute etter noe unikt?

Alt dette er laget til meg, og ingen har makan!

Det er min kjære svoger Øyvind Gundersen som har laget det.
Han bor på Gran Canaria.

Blusen er bare nydelig. Lett å skylle opp, og skrukker ikke.
Capen er i ull. Varmer godt. Og med flotte detaljer.

Her detaljer på ryggen av capen.

Puta har hedersplass i stua.

De fire veskene er hver til sitt bruk.
Den brune "trekanta" bakerst bruker jeg mest til capen. 
Den grønne foran med det rosa merke på bruker jeg til fotoapparat, linser og diverse.
Den er sydd etter mål til meg. 
Til og Mac Proen får plass i den.

Den lille grå veska med de fire rosa "toppene" på bruker jeg som selskapsveske.

"Olaveska" er min til daglig. Den er snart utslitt. Jeg elsker den!
Det har blitt laget flere i samme kategori, men ingen like.
Min søster har en som er nesten helt svart.

Foran ligger det en lommebok og et nøkkelknippe.
Daglig bruk selfølgelig.
Men jeg tror det er bare meg som har rosa.

Vil du se mer av Øyvinds arbeider kan du gå inn på:

Han er også på Facebook på samme. motherspace.
Hvis du er på Gran Canaria eller skal dit så kan du ta kontakt med ham.
Han har mye interessant!

Ha en flott søndag!



2 kommentarer:

  1. Så mye fint visste jeg ikke at du hadde gitt! Har blitt noe opp gjennom åra!

    SvarSlett
  2. Jeg veldig glad i alle tingene!

    SvarSlett