søndag 27. april 2014

Lørdag ettermiddag.


Kosekroken.

En deilig lørdag ettermiddag. Vi har vært og handlet med svigermor. Mannen har fri og vi kan bare kose oss. Dagens aviser er kjøpt inn med magasiner. Deilig temperatur på verandaen.

Men så kom jeg på den boka jeg kjøpte her en dag.

"Hevneren" av Jan Erik Fjell.

DEN måtte jeg begynne på. En tur i kjøleskapet. Fant litt god hvitvin.
Vips kosestund.
Spennende bok, herlig temperatur, stille og rolig. Og et glass hvitvin.
Himmelrike for meg.

Jan Erik Fjell har skrevet to bøker tidligere. Tysteren og Skyggerom. De har jeg også lest.
Han skriver krimbøker om politietterforskeren Anton Brekke som er fra Fredrikstad.
Det samme er forfatteren, og noe av handlingen foregår i nærmiljø der.

Veldig spennende.

Det er herlige bøker som jeg anbefaler!

Ha en fin søndag og kos deg med ei bok!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar