torsdag 21. august 2014

Hvidbjerg Strand Camping ved Blåvand del 2

 Hvis du vil være veldig luksuriøs kan du leie disse fiskerhyttene. Det er 36 stykker som ligger rundt et par innsjøer. Noen av de har også eget massasjebad.

 Her er cowboyland. Mye spennende her.
Det er flere kreative verksteder og ting for de forskjellige alderstrinn.

 Hoppeputer og lekeapparater flere steder.

 Det går an å finne seg en plass for litt ro og fred ute også.

 Flere alternativ til utleiehytter. Både i størrelse og pris.

 En koselig krok.

Jeg traff på denne fine karen som slapper av. Et lite hint til noen og enhver!
Det er viktig å koble ut og slappe av innimellom.

Hvidbjerg Strand Camping er min favoritt i Danmark. Her har du alt. Nære havet, natur, god plass. Vanligvis er vi mest her på høsten. Da er det Seniortilbud for oss "gamle". Fem netter, inklusive strøm, badeland (seniorsvømming en time hver morgen), og på hverdagene fri adgang til SPA. Dette koster litt over 1200 kr for oss to. 

Restauranten har god og rimelig mat, vin og øl (eller brus hvis du vil).
En får ferske bakevarer og alt en trenger i butikken.
Rene sanitæranlegg, og de er det mange av.
Hvis det er mer du lurer på så gå inn på nettsiden. Der står det mer utførlig.

Skulle gjerne ha tatt med bilder fra badeland og SPA, men da måtte jeg avtale utenom åpningstiden, og jeg vet ikke hvor populært det er. Men det finnes flotte bilder på nettsiden.

Siden det er min favoritt så kan jeg selvfølgelig anbefale denne på det varmeste!
Litt dyrere enn andre, men utrolig flott!

Det ligger en mini Zoo like i nærheten. Med hvite tigre og mange andre dyr.

Prøv da vel!
Med eller uten bobil eller campingvogn.
Har du ikke dette finnes det mange utleiehytter.

Ha en flott dag, det har vi!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar