søndag 5. oktober 2014

Det naturlige.

Naturen er flott!

Det naturlige er flott!
Hvorfor tukle med naturen?

For en stund siden satt vi å så på Master Chef på TV.
Der var Guri Schanke med.
Hun hadde fått en del skrukker i ansiktet siden sist jeg så henne på TV.
Så flott det var!
Hun strålte!
Det er vel ingen som kan motsi meg på det?

Jeg kan ikke forstå hvorfor så mange skal bruke Botox og hva det nå enn heter for å slette ut alle rynker. Det er jo flott, og viser karakter!


Hvis en sletter ut alle rynker, så blir det som en maske.
Men det er kanskje meningen med det hele?
En maske som en kan skjule seg bak.

"En får væra som en er,
når en itte vært som en sku.
Inni er vi like 
både eg og du"

Nei, jeg synes det er flott at Guri Schanke og flere lar naturen gå sin gang.

Ha en naturlig fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar