tirsdag 14. oktober 2014

Jeg gikk en tur i skogen.

I går var jeg ute en tur i skogen. 
Det er så deilig.
På Hove har vi en fin kombinasjon av skog og sjø.

Men så er det den dørstokkmila da,
som jeg skrev om i Januar.
Jeg er utrolig lat!

Men nå har jeg klart å skrive blogg hver eneste dag fram til nå i 2014.
Det er første gang i mitt liv at jeg har klart å holde på med et nyttårsforsett så lenge.
Det er ikke bare lett. 
Jeg vet hvordan det er når en har totalt "skrivesperre".

Men når jeg klarer å skrive blogg hver dag så lenge, 
så bør jeg vel klare andre ting også?

Neste prosjekt blir: Ned i vekt og mer trim!
Helst ut å gå.
Men er det for dårlig vær så får jeg "tælle" på tredemølla.
DET er pyton kjedellig.

Men denne gangen skal jeg bli flink.
Har bare bestemt meg!

Ha en flott dag!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar