lørdag 19. april 2014

Bøker!


Bøker!

Tror det er noe av det viktigste i mitt liv. Jeg har alltid vært glad i bøker. Da jeg var yngre så syklet jeg tvers igjennom Fredrikstad by og lånte bøker på biblioteket. Flere i slengen. 
Da vi skulle flytte fra huset her i Arendal og inn i denne blokka fikk jeg nesten sammenbrudd. 
Tenk om jeg ikke fikk med BØKENE mine?
I huset hadde jeg tre vegger med bøker. På nederste hylle var det noen leksikon og diverse som ikke var helt aktuellt lenger, så de gikk på loppemarked. Vi har Wikipeda på nett nå. Og noen andre "nyttige" bøker som også var gått ut på dato. Noen bøker ble sendt til Gran Canaria, til stor glede for de som bor der nede. Noen ble gitt bort her i byen. Men heldigvis, de aller fleste fikk jeg plass til i hyllene. De må stå dobbelt for å få plass, men det får heller være sånn.


I bobilen har vi hatt en egen skuff til bøker, men siden vi hev ut TV så tror jeg at den plassen rommer litt mer bøker. Vi har gått over til å kjøpe mere pocket. De fleste bøkene kommer ut i pocket. De er da rimeligere, pluss at de veier mindre. Må tenke vekt i bobilen. Vi prøver også å samarbeide med hvem bøker som skal med. Krim leser vi begge to.

Så ha en bokglad dag! Har du ikke noe særlig bøker? De har massevis på biblioteket.
Noe for envher smak!

Ha en leseglad dag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar