søndag 7. september 2014

7 September

Bilde av ballonger i dag fordi,
i dag har jeg fødselsdag!
Og min søster (født på min 4 års dag).
Og noen andre jeg kjenner.
MEN også Brasil har fødselsdag i dag!
Ca. 185 mill. innbyggere feirer denne dagen.
Er det ikke flott?

 Jeg var i Brasil på min 30 års dag, og det var litt av et syn.
Alle var pyntet, flaggene vaiet og alle båtene som lå langs kaia i Santos hadde full flagging!
Jeg jobbet på en Wilh. Wilhelmsen båt, og vi hadde rute fra Recife i Brasil til Buenos Aires i Argentina. Var innom mange små og store plasser og byer. Var i Rio de Janeiro og reiste opp til Sukkertoppen. Vi var en tur på Copacabana. Ja, jeg opplevde mye i Brasil.

Derfor vil jeg gjerne utbringe en skål til alle som har fødselsdag i dag!
Det har vi fortjent.

Ha en strålende dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar