mandag 12. mai 2014

Smokk


Smokk

Kjekt å ha når barnet er trøtt eller lei seg. Men hele tiden?
Hva er det med de som vokser opp?
Hvorfor må de ha smokken i munn bestandig?

Folk legger ut bilder av nydelige unger. MED SMOKK!
En kan ikke se hvordan ungen ser ut engang pga smokken!

Jeg er stadig på fotosider. Mange mennesker legger ut bilder av ymse slag der. De fleste bildene er av meget god kvalitet. Det er folk som har foto som hobby.
Her en dag så jeg et flott bilde av et barn i en hage. Bildekvaliteten var flott. Ungen ser bra ut.
MEN MED EN SMOKK!
Det ødela hele bilde.

Mange legger ut bilder på sosiale medier også. Bilder av barn og barnebarn med SMOKK!
Går det ikke an å ta bilder av barna uten den smokken?
Vi får ikke sett hvordan barnet ser ut med den i munnen.
Jeg har hundrevis med bilder av barn og barnbarn. Men ikke et eneste med en smokk.
Da lar jeg heller være å ta bilde.

Og en annen ting.
En kan ikke skjønne hva de sier heller, med en smokk i munnen.
Det blir bare noe babling, når de egentlig har lært å snakke.

TRIST

Men det er vel en ny flott ting i tiden det også, som jeg ikke forstår.

Ha en fin dag, med eller uten smokk.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar