lørdag 4. januar 2014

"Bringebæret"

Bilen min.


I dag måtte jeg ha hjelp av Falck til mitt kjære lille "Bringebær". Prøvde å starte den i går, men da lyste bare alle varsellampene. Ikke fikk jeg slukket dem igjen heller, og jeg fikk ikke låst. Det kom en fyr fra Falck for å hjelpe, men vi fant ut at det var bedre de kom tilbake i dag. Kl 0900 kom det en meget hyggelig kar fra Falck i Arendal. Han fikk akkurat samme resultat som meg. Trodde det var batteriet, men det var det heller ikke.



Han fikk puffet og startet, slukket motoren igjen, og startet igjen. Men batteriet hadde alt for mye strøm.

Men den siste gangen han fikk startet den så kjørte han ut av parkeringshuset. Parkerte den på utsiden, beholdt nøkkelen og kom seinere med en større bil og hentet den. Så nå er mitt kjære bringebær på "sykehus" hos Toyota Arendal.  Men som det står bak på bilen:


Ha en fin lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar