onsdag 29. januar 2014

Hobby


Strikketøy

Har du en hobby? Flott! Har du ingen hobby? Skaff den en!

Det er så viktig å ha noe å drive med når en har fri.

For mange er skaperverket noe stort, men hvorfor ikke skape noe selv?
Det er veldig givende å skape noe. 
Tidligere hadde jeg ikke så mye problemer med hendene, så da strikket jeg masse. 
Jeg har gitt bort mange plagg som har kommet til nytte.
Den største gleden du kan ha, det er å gjøre andre glad!

Det finnes utrolig mye en kan drive med til å skape noe til glede for en selv og andre.

Strikking. Kan du ikke strikke? Vel, vel så lær deg det da.

Baking. Ikke flink til å bake? Så lær deg det da. Du kan bake til deg selv, eller gi bort til noen som sikkert blir kjempeglad.

Min sønn var glad i å bake da han var mindre. Før jul bakte han mange julekaker. Jeg kjøpte inn cellofan, pakket inn julekakene og så satt vi sløyfe på og han syklet rundt til tanter, bestemødre og andre og gav bort.
Det var kjempepopulært. Og kostet veldig lite.
Han hadde noe å drive på med, og gledet mange!

Hobbyforetninger har masse tips til hva en kan drive med. 
Jeg har en venninne som lager kort og de er jo rene kunstverk!


Mange hobbyer er veldig dyre. 
Jeg driver mye med fotografering, og med alt det utstyret jeg har skaffet meg så blir det en del penger.
Men en blir ikke bedre fotograf om en har allverdens utstyr.

Er du ikke kreativ sier du? Ta en binders og se hvor mye du kan bruke den til. Da ser du hvor kreativ du er!

I Arendal er det nesten snøstorm i dag. Da er det fint å ha noe å drive med innedørs.

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar