torsdag 23. januar 2014

Priviligert


I dag gikk jeg ut å satt meg litt over klokka sju på morgenen. Det var et par måltroster som sang så utrolig flott. Da føler jeg meg priviligert. At jeg kan sitte ute i Januar og høre sånn nydelig fuglesang!
Den måltrosten synger før det blir lyst. Så overtar en som plystrer. Jeg kan ikke gjengi det her, men det lyder som når gutter plystrer etter ei flott jente. Herlig å høre på.


Det er også herlig å ha så mange fine blomster rundt seg.
Vakkert er det!


Oppe i fjellene så jeg dette. Vet ikke helt hva det er heller, men det minner meg om at vi er vel egentlig avhengig av hverandre. Gi og ta. Hjelpe og beskytte hverandre.




Og hva med denne? Vi er alle forskjellig, ingen er like. Men om vi er litt anderledes så er vi vel like mye verd?

Ta vare på de rundt deg. Vis omsorg, og tenk på de som sitter alene. 

Ha en vidunderlig dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar