onsdag 15. januar 2014

Sex ved poolen Tisalaya Park


Det er så mye katter her. Og når man ser det bildet så skjønner man hvorfor. Jeg leste på Tripadviser før jeg dro hit om akkurat kattene her. Det er mange av dem. 

En av de første dagene satt det en grå en rett utenfor døra vår. Mjauet og var riktig så søt. Jeg vet hva han ville, for nå er det noen "naboer" litt lenger borte som har adoptert han. De kjæler med han og forer ham.

Han han som driver resaturanten setter ut tørrfor til kattene, så de er nok ønsket.


Jeg kom på en litt artig historie om katter. Jeg hadde en katt som het Opus da jeg bodde på Gressvik.
Den første løpetiden til den katten glemmer jeg ikke. Først var hun borte et døgn, og når hun kom tilbake la hun seg under Fiestaen til naboen. Da var den en hannkatt på hver kant. Altså 4 stykker.
Hun løp ut derfra og la seg på bakken foran garasjen. Der lå hun og vrengte og vridde på seg, og gjorde seg virkelig lekker. Jeg ringte hjem til min mor og fortalte om oppførselen til Opus og sa at jeg ble nesten flau. Da svarte min mor: "Kjenner du deg ikke igjen a?".
Ja for ikke å snakke om pelsen! Det så ut som alle hadde brukt katta til å feie trappa med. Pelsen struttet i alle kanter. Forferdelig.

Det ble syv kattunger i flere farger av den første løpetiden til Opus!


Ha en fin dag, og kos dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar